8 august 2007

Privire de copil...




El este unul din fratii mei mai mici, are 6 ani si uneori te inspaimanta cu gandirea...
Azi, faceam poze la niste flori si el statea si ma urmarea ca de obcei, deodata eu nu mai fac poze la flori si tin aparatu' indreptat spre el...
El rontaie la maru' lui in continuare, si din cand in cand trage cu ochiu la ce fac eu...
Eu...iau linistit cadre si astept noi pozitionari...
marul se termina, copilul se ridica (inainte statea pe vine) si imi spune: ma duc sa duc maru' la gunoi (cotorul) si ma intorc...Deci el stia bine ca il pozez, insa facea pe indiferentul, in 20 de sec apare inapoi se uita nintel la mine si apoi se aseaza la locul i care era inainte intreband: Aici eram, nu? si s-a asezat din niu pe vine evitand sa se uite la mine, asa am mai tras 2-3 cadre, din care am selectat 4 cadre pentru a le prezenta tuturor.

................
Ce sa mai zic, azi nu am avut
curent multa vreme si eu am ras de el si l-am trimis la poarta sa vada daca nu cumva vine curentu',
copilul s-a dus fara sa comenteze, s-a intors si a raportat ca nu vine, eu il intreb in ce parte s-a uitat iar el spune ca in devale, atunci eu ma gasesc smecher si-l trimit sa se uite si in sus, ca poate vine de acolo, dar ce sa-i faci, copilu' ma pune cu botu' pe labe> Pai in devale se duce tata cand plateste curentu'.....
Asa sunt copii de azi se pare plini de spontaneitate si imaginatie...
sper ca v-au placut pozele si randurile scrise de mine au adus macar un zambet pe buzele voastre.......

2 comentarii:

Ileana Bosogea - Tudor spunea...

Cea mai frumoasa varsta, atat pt el cat si pt. cei din jurul lui ...
Felicitari pt. poze si pt fratior!
:)

Ela Iliesi spunea...

Prima poza imi spune cele mai multe lucruri. E un model tare simpatic. :)