30 august 2008

Incursiune foto-Poiana Marului










Zilele trecute am avut cazia sa plec intr-o mica incursiune foto prin judetul Brasov.
Cararile m-au purtat catre un sat minunat, Poiana Marului....asa ca o sa postez cateva poze din zona respectiva...
Aici am simtit ca sunt liber, ca pot vedea ce altii nu au vazut...Aici am fost intampinat de bunatatea si ospitalitatea localnicilor...parca pentru cateva zile ma aflam intr-o alta lume, o lume de vis, unde totul este asa cum iti doresti...peste tot peisaje minunate iti atrageau privirea, vorbele placute ale satenilor ne spuneau viata lor de zi cu zi, grija lor ca noi sa nu insetam sau cumva sa ne fie foame si zambetul copiilor a facut ca aceasta mica plimbare sa se intipareasca adanc in sufletul meu...

2 comentarii:

Vlad spunea...

faine, faine Fanurie!
:o)
Felicitari!
vlad

Anonim spunea...

Dragut sa vezi ca altii iti descopera "micul" loc unde intotdeauna simti ca viata mai are vreun sens...foarte faine pozele si asta nu in special calitatii aparatului sau a bunei priceperi a celui care le-a facut, ci datorita frumusetii locului! sti...mi-am descoperit parintii intr-una din poze. Sunt convinsa ca mai sunt si altele, si imi aduc aminte de povestea cu grupul petrecaret...crezi as putea sa am/vad mai multe??? mailto titilincu_ramona@yahoo.com Mersi mult!